2024. május 15. | szerda | Zsófia, Szonja nevenapja
 
Regisztráció 
Belépés Belépés
Keresés
RSS RSS Hírek Hírek Meghallgattuk Meghallgattuk Ajánlók Ajánlók Fesztiválok Fesztiválok Interjúk Interjúk
zene.hu a kezdőlapom feliratkozás hírlevélre
 
 
 
zenés állások
Oldal.info
 
 
 

Lead generálás - minden egy helyen

Szinte minden vállalkozás arra törekszik, hogy potenciális vásárlókat generáljanak a felhasználókból. Többféle módon is elnyerhető a bizalom a cégünk iránt, például a hírlevélre való feliratkozás után kapott ajándék, vagy ingyenesen letölthető kupon, hasznos tartalom vagy előadás. Azonban megvannak a kötelező lépései a lead generálásnak, amiket érdemes betartani. Nézzük!

Mit jelent egyáltalán a lead generálás?

Ha lefordítjuk angolról, akkor az érdeklődők ösztönzését jelenti. A leadek azok a potenciális ügyfelek, akik érdeklődést mutatnak a szolgáltatás vagy termékek iránt, amit kínálsz. A lead generálás tulajdonképpen egy folyamat, mégpedig az érdeklődőből vásárlóvá válás folyamata. 

Ez többféle módon történhet, akár SEO, tartalommarketing vagy közösségi média marketing útján is. A cél ugyanaz: az érdeklődők fizetős vásárlóvá váljanak. Természetesen ez nem megy egyik napról a másikra, de ha kitartó és következetes vagy, akkor sikerélményt könyvelhetsz el magadnak, mégpedig hosszú távon.

Ha úgy érzed, segítségre van szükséged, akkor a SearchBar SEO szakértője ellát tanáccsal, illetve segít a stratégia kidolgozásában.

Milyen előnyökkel jár a folyamat?

  • Megismerik a márkádat, ezáltal nő az ismeretséged is.

  • Ha a termékeid, szolgáltatásaid iránt nagyobb érdeklődés mutatkozik, akkor a SEO rangsorolásod is javul.

  • A ROI mutató is növekedni fog, mivel több lead válik fizetős ügyféllé.

A lépések

Először is piackutatást kell végezni annak érdekében, hogy megtaláld a számodra leggyümölcsözőbb módját a lead szerzésének. Tisztában kell lenned az aktuális piaci helyzettel és a versenytársakkal is. A piaci helyzet felmérése segít rávilágítani arra, hogy a termékre, szolgáltatásra van-e kereslet. Kiderítheted, hogy mi érdekli a célközönséget. 

A megfelelő landing page létrehozása is nagyon fontos, törekedj arra, hogy a lehető legjobb legyen a konverziós rátája! Figyelemfelkeltő címmel rendelkezzen, keltse fel az érdeklődők figyelmét, és cselekvésre ösztönző is legyen egyben! Törekedj a könnyű navigációra és a letisztult háttérre! Fontos, hogy gyors legyen a betöltés, mert sajnos pár másodperces késés is már hátrányt jelent.

Vesd be a lead mágnest! A típusát természetesen meghatározza a vállalkozás jellege is. Ettől függően használhatsz blogbejegyzéseket, podcastokat, videókat. Amire a célközönség a legjobban reagál, azt kell előnyben részesíteni!

Gyárts kiváló minőségű tartalmakat! Az egyre jobb tartalmak érdekében ki kell derítened, hogy a felhasználók mely kontentet részesítik előnyben, melyik generálja a legtöbb megtekintést. Mit sem ér a tartalom népszerűsítés nélkül. Ezért ha nem hirdeted az elkészült tartalmakat, szinte olyan, mintha meg sem írtad volna. Vesd be a tartalomfrissítést! Ezt többféle módon is megteheted, például videókat, kedvezménykódot is alkalmazhatsz.

Ha a kívánt eredményt szeretnéd elérni, akkor építsd fel a lead generálási stratégiát, annak érdekében, hogy a leghatékonyabb kontenteket készíthesd el, kiépítve a bizalmat a vállalkozásod iránt!

 

 

[2022.08.27.]

Megosztom:

Szólj hozzá! (Ehhez be kell lépned)
lap teteje
 
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.05.15.]
SÜRGŐS HITELEK szolgáltatás [2024.05.14.]
apróhirdetés
© SirOeshImpresszumMédiaajánlatSiteMap/Honlaptérkép • RandD: Jumu

A bíbor legmélyebb árnyalata - Glenn Hughes (nap)szemüvegén át
Április utolsó napja idén...

Lara Fabian ismét elvarázsolta Budapestet - képek
Lara Fabian, a világhírű énekesnő...

Megnéztük a The Show - a Tribute to ABBA műsorát - képekkel
Mefisztóland a Katonában
Gunson innen, Gunson túl
Megnéztük a Honeybeast koncertjét a Budapest Parkban - képekkel
Az elveszett fejedelmek visszatértek a Barba Negrába  - ilyen volt a Lord of the Lost koncert
beszámolók még